1. დავით სარაჯიშვილი მეცენატი და საზოგადო მოღვაწე>>>
პროექტის სახელი: "დავით სარაჯიშვილი – მეცენატი და საზოგადო მოღვაწე“
4. ფილმი ambioni.ge - ზე რჩეული ადამიანები – "დავით სარაჯიშვილი"
· გამოკითხვის/ კვლევის ჩატარება ლიცეუმში
2. ინტეგრირებული პროექტი- "XVII საუკუნის ისტორიული რეალობა ქართულ მწერლობაში >>>
პროექტის მიზნები:
·
ისტორიული ექსკურსი საქართველოს წარსულში
·
მოსწავლეთა
პატრიოტული სულისკვეთების ამაღლება
·
მაღალი
სააზროვნო უნარების განვითარება
·
შემოქმედებითი
უნარების განვითარება
·
პრეზენტაციის
მომზადება
·
ბროშურების
დამზადება
·
უცხო ენის
უნარების (Writing) გაუმჯობესება და პრაქტიკაში გამოყენება.
·
არამხატვრული
ტექსტის (ისტორიული მიმოხილვის) თარგმნის გამოცდილების შეძენა.
·
ინგლისურენოვანი
ბროშურის მომზადება.
3. ETWINNING-ის საერთაშორისო პროექტი
კავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტმა გამოაცხადა კონკურსი ,,მთას ვუბრუნდებით შვილები". მონაწილეებს უნდა წარმოედგინათ 15 წუთიანი ვიდე რგოლი საქართველოს მთიანი რეგიონის დემოგრაფიული პრობლემის შესახებ. ჯგუფის წევრებმა რაჭის რეგიონი აირჩიეს, რომელშიც ქვეყნის მასშტაბით ერთ-ერთი მაღალია დეპოპულაციის პროცესი.
5. რაჭა - ლეჩხუმის მხარის განვითარების პერსპექტივები>>>
პროექტის მიზნები:
კადეტებმა ადგილზე
მოახდინონ რაჭისა და ლეჩხუმის ფიზიკურ-გეოგრაფიული დახასიათება
გაეცნონ რაჭისა და ლეჩხუმის ისტორიას და მისი შეძლონ ისტორიული ძეგლების დახასიათება - ბარდნარა,
წმინდა ანდრია არმსარებლის სახელობის ეკლესია, ნიკორწმინდა და შაორი.
გაეცნონ რაჭისა და ლეჩხუმის კულტურულ ტრადიციებს
შეაფასონ რაჭისა და ლეჩხუმის ეკონომიკური რესურსები
რაჭისა და ლეჩხუმის
სოფლის მეურნეობის როლი საქართველოსთვის
მეღვინეობა
რაჭისა და ლეჩხუმის
რაჭისა და ლეჩხუმის ტურისტული პოტენციალი
შაორი - როგორც რეკრეაციული ზონა
პროექტის მოკლე აღწერა:
მოსწავლეები
მოიპოვებენ, დაამუშავებენ და გააანალიზებენ
ინფორმაციას რაჭისა და ლეჩხუმის რეგიონის შესახებ, შეაფასებენ მათ ტურისტულ პოტენციალს,
გაეცნობიან ლადო ასათიანის შემოქმედებას
გაეცნობიან ღვინის
დამზადების იმერულ, კახურ და ევროპულ მეთოდებს
მოეწყობა ექსკურსია რაჭასა და ლეჩხუმში
ჩატარდება პროექტის პრეზენტაცია ლიცეუმში
სლაიდების შექმნა
ინტეგრირებული პროექტი ,,მეტი შეგვიძლია"
პროექტის
მიზანი:
· მოსწავლეებმა იმიტირებული არჩევნების საფუძველზე გაითავისონ დემოკრატიის მექანიზმები;
· მოახდინონ კონსტიტუციური უფლებების გააზრება და
გათავისება;
· შეაფასონ საარჩევნო პარტიებისა და სუბიექტების
დაპირებები;
· შეძლონ პრიორიტეტების გამოკვეთა და გონივრული
არჩევანის გაკეთება
· ტექნოლოგიების გამოყენებით კომპიუტერული რესურსის
მოძიების უნარის განვითარება;
· არსებული ციფრული,აუდიო და ვიდეო რესურსების
გამოყენებით პრეზენტაციის შექმნის და აუდიტორიისთვის გაცნობის უნარის ჩამოყალიბება
პროექტი ხორციელდება ყოველი წლის დასაწყისში.
7.პ როექტი ,, არა ძალადობას">>
პროექტის მიზანი:
ისტორიული ექსკურსი საქართველოს წარსულში
ტრეფიკინგის სახეების და მასთან ბრძოლის მეთოდების გაცნობა
სამოქალაქო ცნობიერების ამაღლება
მაღალი სააზროვნო უნარების განვითარება
პრეზენტაციის მომზადება
ბუკლეტის დამზადება
· მოვიძიოთ ეფექტური მეთოდები და სტრატეგიები, რომელიც გაზრდის მოსწავლეთა ინტერესს ჯანსაღი ცხოვრების დამკვიდრების საქმეში.
·
დავგეგმოთ და განვახორციელოთ ისეთი აქტივობები, რომელიც მოსწავლეებს დაეხმარება ცხოვრების ჯანსაღი წესის გააზრებასა და დამკვიდრებაში.
·
კვლევის პროცესში მოპოვებული მონაცემებისა და განხილულ მეთოდოლოგიაზე დაყრდნობით მოვამზადოთ და ჩავატაროთ მოსწავლეთა ინტერესებზე და საჭიროებებზე მორგებული გაკვეთილები და შევძლოთ მათ დავეხმაროთ სწავლის შედეგების მნიშვნელოვნად გაუმჯობესებაში.
·
მოვახდინოთ მოსწავლეთა ცნობიერების ამაღლება. განსაკუთრებით მნიშვნელოვანია შევქმნათ დადებითი მოტივაცია და მყარი მოთხოვნილება სპორტში ვარჯიშისადმი და სწორი კვებისადმი. მნიშვნელოვანია უარი ვათქმევინოთ მათ მავნე ჩვევებზე, რადგან ლიცეუმისათვის პრიორიტეტულია დაამკვიდროს ჯანსაღი ცხოვრების წესი და მოახდინოს მისი პოპულარიზაცია.
10. ლექცია თემაზე: ,,დემოკრატიული არჩევნები"
11. ესეების კონკურსი ,,ბულინგი -სკოლაში ნორმად ქცეული ძალადობა">>>
საქართველოს
ახალგაზრდა
იურისტ მკვლევართა
ცენტრის მიერ გამოცხადებული
ესეების კონკურსი.
კონკურსის მიზანი:
·
წიგნიერების
ამაღლება,
·
სასწავლო
პროცესის
სტიმულირება,
·
სწავლისადმი
ინტერესის
გაღრმავება,
·
არაფორმალური განათლების პოპულარიზება
·
კონკურენტიან
გარემოში
ნიჭიერი მოსწავლეების
გამოვლენა,
რომლებსაც
უყვართ კითხვა და შეუძლიათ
კარგად წერა, პედაგოგის
ხელმძღვანელობით
მოამზადოს
წერილობითი
ნაშრომი.
12. პროექტი ,,ბულინგი- სკოლაში ნორმად ქცეული ძალადობა">>
პროექტის მიზანი:
· მოსწავლეების ინფორმირება, რას ნიშნავს ბულინგი და ბულინგის რა სახეებია გავრცელებული სკოლებში;
·
რა როლი აკისრია სკოლას ბულინგის პრევენციის საკითხში;
·
რა როლი აკისრია მშობელს ბულინგის პრევენციის საკითხში;
·
ერთობრივად მოვიძიოთ ბულინგის აღმოფხვრის გზები;
·
წიგნიერების ამაღლება, სასწავლო პროცესის სტიმულირება, სწავლისადმი ინტერესის გაღრმავება, არაფორმალური განათლების პოპულარიზება;
·
არსებული ციფრული, აუდიო და ვიდეო რესურსების გამოყენებით პრეზენტაციის შექმნის და აუდიტორიისთვის გაცნობის უნარის ჩამოყალიბება.
დემოკრატიის განვითარების ხელშეწყობა
სამოქალაქო ცნობიერების ამაღლება
მხატვრული და შემოქმედებითი აზროვნების უნარების განვითარება
ისტორიული ექსკურსი საქართველოს წარსულში
მოსწავლეთა მოტივაციის ამაღლება
სადამრიგებლო პროექტის
სახელწოდება: ,,სამეგრელო რეგიონის განვითარების პერსპექტივები“
პროექტის მიზნები:
1. კადეტები გაეცნობიან და შეისწავლიან სამეგრელოს მხარის
ისტორიულ-კულტურულ ღირსშესანიშნაობებს,
რეგიონის როლს ქვეყნის ტურიზმისა და ეკონომიკის განვითარებაში;
2.
აიმაღლებენ
სამოქალაქო ცნობიერებას;
3.
მაღალი
სააზროვნო უნარების განვითარება;
4.
პრეზენტაციის
წარდგენა;
5. ონლაინ
პლათფორმა ,,CANVA“-ს მეშვეობით
საინფორმაციო ბუკლეტების დამზადება ინგლისურ ენაზე და ფრანგულ ენაზე, განთავსება ბლოგზე.
18პროექტი ,,ძალა მანდილისა">>>
●
ისტორიული
ექსკურსი საქართველოს წარსულში
●
მოსწავლეთა
მოტივაციის ამაღლება საქართველოს ისტორიის შესწავლის საქმეში
●
დემოკრატიის
განვითარების ხელშეწყობა
●
სამოქალაქო
ცნობიერების ამაღლება
●
საქართველოს
ისტორიული წარსულის გაცნობა ლიტერატურულ კონტექსტში;
● მხატვრული და შემოქმედებითი აზროვნების უნარების განვითარება;
2022წელი
2021 წელს გაერთიანებული სამეფოს ორგზის ოქროსმედალოსანი ლონდონის პირველი ქართული სკოლის დამფუძნებლისა და ლონდონში ქართულ საქმეთა კოორდინატორის ქ-ნ ლიანა ჯიქია - გოგრიჭიანის ინიციატივით დაიწყო ახალი პროექტი "შეიმეცნე შენი სამშობლო". პროექტი მოიცავს ათ საერთაშორისო - სამეცნიერო კონფერენციას, რომელშიც ჩართული არიან მსოფლიოს სხვადასხვა ქვეყნებში მცხოვრები ემიგრანტები (აშშ, გაერთიანებული სამეფო, ესპანეთი, რუსეთი, იტალია, გერმანია, საფრანგეთი, საბერძნეთი, ირლანდია), ასევე საქართველოს სხვადასხვა რეგიონის სკოლები (ბოლნისი, სენაკი, ბათუმი, ქუთაისი, რუსთავი).
პროექტის ერთ-ერთი მთავარი მიზანია ერთმანეთს დააკავშიროს საზღვარგარეთ და საქართველოში მცხოვრები ახალგაზრდები, ისინი გაეცნონ თავის ქვეყნის ისტორიას (არქეოლოგია, ეთნოგრაფია, წყაროები და სხ), ტრადიციას - წეს-ჩვეულებებს, ლიტერატურას და გაუწიოს პოპულარიზაცია საქართველოში მომხდარ დიდ აღმოჩენებსა და მიღწევებს, მეცნიერებსა და შემოქმედ ადამიანებს. კონფერენციის ფარგლებში იმართება ონლაინ ჩართვები, სადაც მოწვეული არიან შესაბამისი დარგის მეცნიერ- თანამშრომლები, რომლებიც კითხულობენ მოხსენებებს სხვადასხვა საკითხებზე, როგორიცაა: საქართველო მიწათმოქმედებისა და ღვინის სამშობლო, საქართველო- თაფლის უძველესი სამშობლო, საქართველო- ხორბლის სამშობლო, საქართველო- სელის სამშობლო და ა. შ. მოხსენებების შემდეგ პროექტში ჩართული სკოლის მოსწავლეები პედაგოგების ხელშეწყობით ამუშავებენ მათთვის ორგანიზატორების მიერ მოცემულ თემებს ორი კვირის ვადაში და წარადგენენ კონფერენციაზე.
პროექტი, რომლის ერთ-ერთი ორგანიზატორი გახლავთ ქალბატონი ეკა კარტოზია, რომელიც არის კადეტთა სამხედრო ლიცეუმის ერთ-ერთი კურსდამთავრებულის მშობელი, რომლის ძალისხმევით ახლახანს მოხერხდა ჩვენი სასწავლებლის ჩართვა ამ გრძელვადიან პროექტში, რომელიც დასრულდება 2023 წლის აპრილში.
კონფერენციაში ჩართული არის კადეტთა სამხედრო ლიცეუმის მეათე კლასის რამდენიმე მოსწავლე, რომლებიც 26.02.2023წ. წარადგენენ თემას- ქართული მითოლოგის კავშირი ეგვიპტურ და შუმერულ მითოლოგიასთან".
20. ინტეგრირებული პროექტი ,,ასე იწყებოდა დიდი საქართველო"
ფოტო მასალა
ლონდონის საერთაშორისო სამეცნიერო რიგით VII კონფერენცია
თემაზე: "ღმერთები, მითები, ლეგენდები-მითოლოგია, წარმართული
ღვთაებები და დღესასწაულები"კონფერენციის დელეგატები გახლავთ, “საქართველოს კულტურული
მემკვიდრეობის საერთაშორისო ელჩის წოდებისა და “აიელი რაინდის” ტიტულის მაძიებელნი.”
კონფერცია ტარდება: 2023 წლის 26 თებერვალს, კვირას.
კონფორმაციის ფორმატი: ზუმის პლატფორმა.
კონფერენციის დაწყების დრო:
თბილისის დროით: 13:00 საათზე (რეგისტრაცია დაიწყება: 12:45 სთ-ზე).
დღის წესრიგი:
I. დედა ღვთაება - ნაყოფიერება, ოჯახის დედაბოძი-გაერთიანებული
სამეფო: ლონდონი, კენტი, ვალენსია, მოსკოვი
II. მითები, ღმერთები და კოსმოსი: მეცნიერულ-საგანმანათებლო საზოგადოება
პრომეთეოსი და ფაზისის მცირე აკადემია.
III. მზის და მთვარის კულტი ქართულ მითოლოგიაში-სენაკის ჟ. შარტავას
სახელობის N 2 საჯარო სკოლა-ლუარა ჯიქია
IV. კოლხური მითელოგია- სენაკის ჟ შარტავას სახელობის N2 საჯარო
სკოლა. ნანა თავართქილაძე.
V. მეომარი და მფარველი ღმერთები ქართულ მითოლოგიაში: ირლანდია.
დუბლინის საკვირაო სკოლა “ლამპარი” ქეთი ჯიღაური
VI. ცხოველთა კულტი ქართულ მითოლოგიაში. გერმანია. ჰანოვერი. “პატრიოტი
დიასპორელი” ნინო ციბაძე.
VII. ციურ მნათობთა კულტი. საბერძნეთი. სტავროს. ნანა ჯიმშილეიშვილი.
VIII. წყლის კულტი ქართულ მითოლოგიაში. საქართველო. ბათუმი. არაფორმალური
განათლების ცენტრი “Global Gate”. მანანა ტარიელაძე.
IX. სვანური მითოლოგია. საქართველო. თბილისი. ქართული იდეის სკოლა.
ქეთევან ცხოვრებაშვილი.
X. წარმართული და ქრისტიანული ტრადიციები. საქართველო. ქუთაისი.
გენერალ გიორგი კვინიტაძის
სახელობის კადეტთა ლიცეუმი. ზინა ბუბუტეიშვილი.
XI. ქართული მითების კავშირი ეგვიპტურ და შუმერულ მითებთან. საქართველო.
ქუთაისი. გენერალ კვინიტაძის
სახელობის კადეტთა ლიცეუმი. ქალთამზე მელქაძე.
XII. ხევსურული მითოლოგია. საქართველო. რუსთავი. კერძო სკოლა მილენიუმი.
მარიამ სულიკაშვილი.
XIII. ნადირობის კულტი. საქართველო. რუსთავი. კერძო სკოლა მილენიუმი.
ელზა იოსავა ლეკვეიშვილი.
XIV. ძველ დროში აღსრულებული სასწაულები ღვთისმშობლის წილხვედრ
საქართველოში. საქართველო. ბოლნისი. ა(ი)იპ საქართველოს საპატრიარქოს წმინდა იოანე
ბოლნელის სახელობის სკოლა. ნინო დევნოზაშვილი.
XV. მუსიკა და მუსიკალური ინსტრუმენტების ისტორია. საქართველო.
სენაკი. კერძო სკოლა ლიცეუმი. დარეჯან ფაჩულია.
XVI. საერო ხალხური ტრადიციული დღესასწაულები. საქართვრლო. ქუთაისი.
N17 საჯარო სკოლა. ნინო კოპალიანი.
XVII. ცეკვის ისტორია და არქეოლოგია: ამერიკის შეერთებული შტატები. ნიუ იორკი. რუსუდან გალდავა ღავთაძე.
მონაწილეობენ:
1. გაერთიანებული სამეფო. ლონდონი. ლიანა ჯიქია-გოგრიჭიანი.
2. გაერთიანებული სამეფო. კენტი. ლიანა ჯიქია-გოგრიჭიანი. ხატია
შარვაძე.
3. ესპანეთი. ვალენსია. ლიანა ჯიქია-გიგრიჭიანი. ეკა სანოძე.
4. რუსეთი. მოსკოვი. ლიანა ჯიქია-გოგრიჭიანი. ლამარა უგულავა-ნემსაძე.
5. ირლანდია. დუბლინი. ქეთევან ჯიღაური. ანელი აწკარუნაშვილი. ეკა
ფეიქრიშვილი.
4. გერმანია. ჰანოვერი. ნინო ციბაძე.
5. საბერძნეთი. სტავროსი. ნინო ციბაძე. ნანა ჯიმშილეიშვილი.
6. ამერიკის შეერთებული შტატები. ნიუ იორკი. რუსუდან გაკდავა ღავთაძე.
7. საქართველო. თბილისი. მეცნიერულ-საგანმანათებლო საზოგადოება
პრომეთეოსი. ეკა კარტოზია.
8. საქართველო. თბილისი. ფაზისის მცირე აკადემია. ეკა კარტოზია.
9. საქართველო. თბილისი. ქართული იდეის სკოლა. ქეთევან ცხოვრებაშვილი.
10. საქართველო. რუსთავი. კერძო სკოლა მილენიუმი. მარიამ სულიკაშვილი.
11. საქართველო. რუსთავი. კერძო სკოლა მილენიუმი. ელზა იოსავა ლეკვეიშვილი.
12. საქართველო. ბოლნისი. ა(ი)იპ საქართველოს საპატრიარქოს იოანე
ბოლნელის სახელობის სკოლა. ნინო დევნოზაშვილი.
13. საქართველო. ქუთაისი. N17 საჯარო სკოლა. ნინო კოპალიანი.
14. საქართველო. ქუთაისი. გენერალ გიორგი კვინიკაძის სახელობის
კადეტთა ლიცეუმი. ზინა ბუბუტეიშვილი.
15. საქართველო. ქუთაისი. გენერალ გიორგი კვინიკაძეს სახელობის
კადეტთა ლიცეუმი. ქალთამზე მიქაძე.
16. საქართველო. სენაკი. ჟიული შარტავას სახელობის N2 საჯარო სკოლა.
ლუარა ჯიქია.
17. საქართველო. სენაკი. კერძო სკოლა ლიცეუმი. დარეჯან ფაჩულია.
18. საქართველო. სენაკი. ჟ. შარტავას სახელობის N2 საჯარო სკოლა.
ნანა თავართქილაძე.
19. საქართველო. ბათუმი. არაფირმალური განათლება “Global Gate”
მანანა ტარიელაძე.
პატივისცემით,
გაერთიანებული სამეფოს ორგზის ოქროს მედალოსანი, საუკეთესო ხარისხის
პირველი ქართული სკოლის დამფუძნებელი,
საქართველოს, ევროპისა და ბრიტანეთის, განსაკუთრებული წვლილის აღიარების
კავალერი,
“პატიოსანი ჯვრის” მედლის მფლობელი,
ფაზისის აკადემიის წარმომადგენელი ბრიტანეთსა და ირლანდიაში,
ლონდონის საერთაშორისო კონფერენციის იდეის ავტორი,
ქალბატონი ლიანა ჯიქია-გოგრიჭიანი.
ელ. ფოსტა: lianajikia@yahoo.com
მობ: +44(0)7865044805
ლონდონი. 21.02.23.